מופע סטנד אפ לאירוע

צחוקים-זה כל הסיפור😊

מופע סטנד אפ באירוע מסייע ל"שחרר" את הקהל מהנוקשות איתו הוא מגיע לעיתים.. כמו שכוס יין משמחת לב אנוש כך גם קומיקאי יכול להרים את הקהל בצחוקים ויצירת אווירה משוחררת יותר.

מופע סטנדאפ לאירוע – הכי מצחיק שיש

מופע סטנדאפ אינו בהכרח חייב להתקיים במהלך האירוע או בקטע מסוים, אלא יכול להיות דינמי, קרי הסטנד אפיסט מסתובב בים האורחים כבר מהתחלת הערב, מנהל אינטראקציה אישית מול האורחים וגורם להם להרגיש מיוחדים, או מובכים אך בכל מקרה השגנו מטרה אחת כבר בתחילת הערב, על הקטע הזה ידברו!

מופע סטנדאפ לאירוע – תחשבו על זה רגע

תארו מצב בו האורחים נכנסים לארוע ופתאום מקבל את פניהם קומיקאי המנהל איתם שיחה קלילה ומצחיקה, מה שנקרא מחמם את הקהל לפני המופע שלו המרכזי. ישנה אפשרות גם לקבל תוכן אודות אורחים מסויימים ולבנות על זה תוכן קצר ומשעשע אשר "ירים" להם בפרגון וגם לכם כבעלי האירוע, בדרך כלל אנו ממליצים לנהוג כך במקרה של אירוע חברה גדולה או אירוע פרטי גדול בו לבעל השמחה יש משקל רב בתא המשפחתי או בעולם העסקים.

מופע סטנדאפ לאירוע – שיהיה מצחיק כן?

אנו בחברת מ.נס הפקות עובדים עם הסוכני שחקנים ואמרגנים הנחשבים בישראל ומגייסים לאירועים אומנים מהשורה הראשונה(וגם לא..)הכל על בסיס רצון הלקוח, תקציב וכו'. חשוב גם לזכור כי לא כל אומן, מפורסם ככל שיהיה מתאים לכל אירוע. הכל תלוי בקהל המוזמן, המיקום ומה מטרתו. לעיתים אומן מפורסם מדי "מעפיל" על האירוע וכל מה שזוכרים זה אותו ולא את כל ההפקה שהשקעתם בה כסף רב. לכן חשוב מאד לבחור את האומנים הנכונים, התוכן מהתאים לקהל היעד ומה יגרום להם להגיד" ארוע בלתי נשכח" ולהתכוון לזה😊

מופעי סטנדאפ

מאמרים נוספים

לתכנון האירוע הבא שלכם - דברו איתנו עוד היום!

© כל הזכויות שמורות למ.נס הפקות בע"מ

בניית אתר ע"י חברת קורנגה בע"מ

WhatsApp chat