מופעים לילדים

מופעים לילדים – הכי כיף לחגוג!

הקהל הכי קשוח במרבית האירועים אותם אנו מפיקים, הינו קהל הילדים.

למרות שמדובר בקהל צעיר שקל להלהיבו, לא תמיד כך הוא הדבר ועל מנת לוודא כי כל הילדים המגיעים לאירועים יהנו עד הסוף, אנו מתייחסים בכובד ראש לכל אטרקציה, או מופע, אותו אנו מזמינים לאירוע.

מופעים לילדים – מי הקהל שלך?

כאשר מפיקים אירועים, יש להתייחס לכל הפרמטרים המרכיבים אותו, לרבות אופי וסוג הקהל, שכן, על מנת שהאירוע יצליח, יש לתפור אותו למידותיו של הקהל המתארח וכאשר מדובר בקהל צעיר, אנו מפיקים מופעים לילדים בשלל סגנונות ותחומים.

על מנת להפיק אירוע עם מופעים לילדים, בראשיתו של תכנון האירוע, אנו מבררים מה טווח הגילאים והאם ישנו נושא משותף לכולם (פרט למכשירים הסלולאריים כמובן). במידה ואין נושא משותף, או נושא לאירוע, אנו מרכיבים את רשימת הדרישות של בעל האירוע ומכוונים את האטרקציות והמופעים לילדים, בהתאם לגילם, כאשר בראש ובראשונה חשוב לנו שיהיה מעניין, מקפיץ ובעיקר מצחיק!

איזה סוגים של מופעים לילדים אנו מציעים?

כחברת הפקות מנוסה וותיקה בתחום, מ.נס הפקות מציגה את המופעים הכי חמים בשוק הבידור, מתוך רשימה את המופעים לבחירת הלקוח, למשל:

  • רייצ'י רייצ'י: רחל לי בר דוד (רייצ'י רייצ'י) מגשימה משאלות וחלומות במופע מוזיקלי סוחף ומרגש, בו היא פוגשת ילד הזקוק לעזרה והיא מסייעת לו. המופע מתאר את המסע אותו הם עוברים יחדיו ואת הדמויות אותן הם פוגשים בדרכם.
  • אבא – קדברא: את המופע כתבה סמדר שיר ואת הלחנים המלווים כתב משה דץ. יניב אליהו, למי שאינו מכיר עדיין, בוגר ביה"ס למשחק בית צבי, הוא כוכב ילדים מהמובילים בארץ וניסיון הבמה העשיר שלו כולל הצגות וקלטות ילדים כמו, סבא טוביה, ספר הג'ונגל, מותק של פסטיבל ועוד. המופע של יניב קצבי, מצחיק ומשלב שירים ומוזיקה מקפיצה ומשמחת.
  • ממבו שואו: חוויה קרקסית מרהיבה מעולם אחר, משולבת קטעי לוליינות מסוכנים במיוחד, כמו פירמידה אנושית, פעלולי חבל ועוד הפתעות. ממבו שואו הוא מופע אנרגטי וסוחף כולל תלבושות צבעוניות ומוסיקה אפריקנית אותנטית הגורמת לקהל למחוא כפיים בקצב ללא הפסקה. המופע מתאים לכל המשפחה ולכל הגילאים.
  • מופע ראש ביצה: מופע קומי איכותי, בסגנון סטנד אפ לילדים, המשלב שלל בובות מדהימות עם דיבור מהבטן וקסמים מצחיקים. 
  • מירי תשירי: מופע לכל המשפחה, משולב ריקוד וקטעי דרמה ובעיקר המון המון הומור ושמחה מתפרצת. מירי תשירי לוקחת את הקהל להרפתקה מוזיקלית מרגשת, המספרת על ילדה החולמת להיות זמרת וכיצד היא מתגברת על מכשולים באמצעות השירה על חברים, חלומות והפתעות.
  • מיילי פיה: מיילי היא פיה המגשימה לילדים את כל החלומות, אך אין מי שיגשים את החלומות שלה. ביחד עם החברה הטוב – מזלון השדון, היא יוצאת למסע הרפתקאות וחווה את עולמו האמיתי של כל ילד.

נשמח להפיק עבורכם את האירוע הבא.

להתראות,

צוות מ.נס הפקות.

קרא עוד: מוצרי קד"מ

אטרקציות לאירועים

לתכנון האירוע הבא שלכם - דברו איתנו עוד היום!

© כל הזכויות שמורות למ.נס הפקות בע"מ

בניית אתר ע"י חברת קורנגה בע"מ

WhatsApp chat