הפקת אירועים במרכז – רק עם אמנים מובילים!

אירוע, זו התרגשות גדולה, גם לבעלי האירוע, גם לאורחים וגם למפיקי האירוע. לכל אחד מאלו תפקיד חשוב ומרכזי באירוע עצמו ולנו, מ.נס הפקות, התפקיד החשוב ביותר – לדאוג שהאירוע שלכם יהיה מוצלח, מושקע, מהנה וכזה שיזכרו אותו הרבה לאחר שהסתיים.

אם אתם מחפשים חברת אירועים שתעמיד אתכם במרכז, תשקיע במקסימום ותנהל לכם את האירוע בצורה הכי מקצועית שניתן, אין צורך להמשיך ולחפש – הגעתם למקום הנכון. 

הפקת אירועים במרכז

חברת מ.נס הפקות, מפיקה אירועים רבים בארץ וביניהם, הפקת אירועים במרכז. אנו פועלים בתחום הפקת האירועים שנים רבות ומכירים את התחום היטב כמו גם מעודכנים בכל הטרנדים והאטרקציות לאירועים העכשוויים ביותר על מנת שיהיה לכם אירוע מושלם.

כאשר אתם מבקשים מאיתנו להפיק עבורכם אירוע במרכז, אנו מיד נערכים אליו כאילו היה מבצע צבאי, אבל בהבדל עיקרי – הכל באהבה ועם חיוך גדול!

הפקת אירוע במרכז עם מ.נס הפקות, מבטיחה לכם הפקת אירוע רק עם אמנים מובילים אותם תוכלו לראות כאן באתר שלנו, למשל:

  • ליאור פרחי- זמר ים תיכוני, כותב, מלחין ושדרן רדיו אהוב.
  • ישי ושיר לוי – אבא ובן בן ואב, ממובילי הזמר המזרחי והמוזיקה הים תיכונית בארץ, המעלים מופע מרגש וסוחף. 
  • יניב בן משיח- מופע מקרב עולמות, לבבות ואנשים. יניב אף  משתף פעולה לעיתים עם ליאור נרקיס המוכשר. 
  • להקת לוס פיקודס צפונס – דובי גל, אבי דור, מוצי אביב, סיוון ואילן גלבוע. יוצאי להקת פיקוד צפון המעלים מופע נוסטלגי מרגש, תוך שילוב מערכונים מצחיקים במיוחד. 
  • דורון מירן – זמר אהוב אשר פרץ לתודעה בהשתתפותו בתכנית הריאליטי "גולדסטאר" ובשירו ,יא חאלאולאו, הקליט. דורון מירן שר מהלב ומרגש את הקהל אשר מצטרף בריקודים ומחיאות כפיים לאורך כל המופע.
  • שלומי עמיאל – אמן הטברנה שלנו. מופע ים תיכוני יווני וכל מילה נוספת מיותרת, פשוט עונג צרוף. 
  • איזיקס- זמר יווני אורגינל, מבצע תכנית שירים עשירה ומגוונת ביוונית, טורכית ועברית. 

מתכוננים לאירוע? מ.נס. הפקות לשירותכם

בר מצווה? חתונה? אירוע חברה? לא ממש משנה איזה סוג אירוע אתם מתכננים, מה שחשוב הוא מי מפיק לכם אותו. פרטים רבים והמון כאב ראש נחסכים לכם כאשר מ.נס הפקות מפיקים את האירוע שלכם. צרו איתנו קשר ותאמו פגישה כבר היום ואנו נדאג לכל השאר. 

הפקת אירוע היא לא עניין לחובבנים, שכן, ישנם פרטים רבים כל כך שאתם חייבים איש מקצוע או חברת הפקות מנוסה שתהיה אמונה על כולו, משלב הרעיון על הנייר ועד לסיומו ועזיבתו של אחרון האורחים, צוותי ההפקה המקצועיים שלנו יסייעו לכם בכל צורך ובקשה. חברת מ.נס הפקות וותיקה מאד בתחום הפקת האירועים, כמו למשל, אירועי בריכה, אירועים לילדים, אירועי קד"מ ויח"צ, אירועי קונספט מיוחדים ועוד רבים אחרים.

תהליך העבודה בהפקת האירוע דורש תשומת לב וניסיון כמו גם, ראש יצירתי ודמיון רב. כאשר נתחיל לעבוד, נשב אתכם בנחת ונעלה על הכתב את כל הרעיונות שיש לכם בנוגע לאירוע הפרטי שלכם. כהתחלה אנו זקוקים לכמה פרטים:

  • תאריך ומיקום האירוע המיועד.
  • סוג האירוע / אופי – למי מיועד?
  • כמות אורחים.
  • אטרקציות לאירוע.
  • אמנים לאירוע.

כאשר יש בידינו את הרשימה הראשונית, אנו ממשיכים מכאן להשלמות הנדרשות ונעדכן אתכם לכל אורך הדרך. חשוב לנו מאד לדעת על כל רצון / דרישה שלכם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ומהנה לכולם, גם לכם וגם לאורחים שלכם. 

חברת מ.נס הפקות – שמים את הלקוח במרכז!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת .

קרא עוד: אומנים לאירועים

הפקת אירועים במרכז

לתכנון האירוע הבא שלכם - דברו איתנו עוד היום!

© כל הזכויות שמורות למ.נס הפקות בע"מ

בניית אתר ע"י חברת קורנגה בע"מ

WhatsApp chat