הפקת ימי כייף

בדיוק כפי שמופעי סטנד אפ הינם עסק רציני מאד, כך גם הפקת ימי כייף. חשיבותם של ימי כייף לעובדים, היא גבוהה ביותר שכן, זוהי דרכו של מנהל העבודה/ החברה להביע תודתו לעובדים, על מסירותם ועבודתם וזאת ע"י שבירת השגרה ויציאה מהמשרד, החוצה, לטבע, לפעילות מגבשת וממריצה.

הפקת ימי כייף – גיבוש וזריקת אנרגיה

חברות רבות ועסקים שונים מחפשים תמיד את הדרכים היצירתיות ביותר והמהנות ביותר, להודות לעובדים המסורים על עבודתם השגרתית, התובענית ולעיתים המונוטונית.

על מנת שימי הכייף לעובדים יהיו מוצלחים ומקוריים, שוכרים את שירותיהן של חברות ההפקה השונות, אשר אמונות על הנושא מתחילתו ועד לסופו. 

מעבר לעניין ה"תודה לעובדים", ישנו ערך נוסף ליום כייף והוא, הגיבוש. בעזרת אותו הגיבוש אנו מכירים את העובדים שלנו טוב יותר, מכירים את הקולגות שלנו למשרד בסיטואציות שונות ולא מעונבות, מה שפותח ערוצי תקשורת אחרים וחדשים אשר באים לידי ביטוי בהתייעלות בעבודה.

ימי כייף – למי מתאים?

בכל ארגון או חברה, ישנה מחלקת משאבי אנוש או רווחה, אשר אחראיות על השכרת שירותי חברות ההפקות לארגון ימי הכייף. לרוב, המחשבה הראשונה היא על העובדים הזוטרים ופחות על ראשי המחלקות/ המנהלים, אך, באופן גורף וברור – לכל אחד מהעובדים, מהזוטר ביותר ועד לבכיר ביותר – מגיע יום כייף.

כיום, עם ההיצע הרחב בשוק, קיימות חברות הפקות רבות המציעות למנהלי הרווחה ומשאבי האנוש, את מגוון ימי הכייף אותם הן מפיקות. חברת "מ.נס הפקות" היא חברת הפקות וותיקה ומנוסה, אשר משווקת ימי כייף ייחודיים ומהנים במיוחד, הן לעובדים והן למנהלים.

הפקת ימי כייף הלכה למעשה

מהרגע בו הוחלט על יציאה ליום כייף, יש לבחור את החברה אשר תפיק לכם אותו. אין וויכוח כי הצלחת יום כייף לעובדים, טמונה לא רק בעובדים עצמם וברמת השתתפותם, אלא ואף בעיקר, בחברת ההפקות שבחרתם לנושא. חברת "מ.נס הפקות" היא חברה מוכרת ומנוסה בתחום הפקת ימי כייף, טיולים מאורגנים, יום כייף ליד הבריכה עם משחקי מים מגניבים, או אפילו פיקניק על יאכטה שמפליגה לאורך חופי ישראל.

מהרגע בו יצרתם איתנו קשר, אנו נכנסים להילוך של מצברוח טוב והפתעות ומתאמים אתכם פגישת היכרות, על מנת שנוכל לקבל כמה שיותר פרטים אודות הדרישות, הסגנון וכן, גם על העובדים.

זיכרו, הצלחת יום כייף טמונה ביציאה מהשגרה ומחוץ לקופסה, זה הזמן לתת למקצוענים את המושכות ואתם? יכולים להיות רגועים באופן המרגש של המילה.  

מ.נס הפקות – הפקת ימי כייף, בכייף!

אז נפגשנו ועשינו סיבוב קצר על מנת להתרשם מאופי החברה/ העסק וליקטנו את כל הפרטים הרלוונטים לנו עבור הפקת היום כייף עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא לציין כמה אנשים, מה אופי יום הכייף המועדף עליכם, כמו למשל – יום כייף אתגרי, יום כייף סתלבט, יום כייף – ליד בריכה, או כל דבר אחר שנראה לכם שיסייע להצלחת העניין – אנחנו כאן עבורכם לכל בקשה ו/או דרישה.

הפקת ימי כייף

לתכנון האירוע הבא שלכם - דברו איתנו עוד היום!

© כל הזכויות שמורות למ.נס הפקות בע"מ

בניית אתר ע"י חברת קורנגה בע"מ

WhatsApp chat